SVAR TILL LISA

Lisa om It's funny how the people who hurt you the most are the ones that swore they never would..:
Hejj! Såg dig igår i stationen och reagerade direkt på att du blivit skiiit smal!! Du har ju börjat träna ock undrar hur du gör för du har verkligen gått ner, sjukt fint kropp! Svara snälla i ett inlägg puss;)

Svar: Åh tack va gulligt, glad jag blir! Började träna i augusti förra året så har hållt på rätt länge, kör mycket motion som förbränner och styrka. Då tränar jag oftast rumpa, ben, armar och mage :) Ibland kör jag pass som afrodans, body balance, spinning osv. Äter alltid nyttig mat och aldrig godis på vardagar! Undrar du något mer är det bara att fråga, puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK för du svarade!!

2011-02-05 @ 17:21:41
Postat av: Anna

Vill få plattare mage , har du något tips som man kna göra hemma ? :)

2011-02-07 @ 11:18:39
Postat av: AMANDA

Aa det finns massa övningar jag gör men lättare att visa haha.. Situps vet du säkert hur det ser ut, det är bra!

2011-02-07 @ 17:07:28
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0