It's funny how the people who hurt you the most are the ones that swore they never would..

Shoo sötnosar! Vaknade precis upp på soffan med sminkat på uusch, är helt död!

Kvällen blev rätt lyckad tycker jag väl, åkte till märsta med tjejerna så var vi där till tolv tiden tror jag hade helt okej faktiskt, sen åkte jag vidare och träffade bror sen hem till en killkompis och var där till tre tiden tror jag..

Nu ska jag käka sen ikväll är det kanske tjejmiddag hos en kompis, får se. Men ska iaf shoppa i kista med mami =)


Vill ha sommar nununuuu!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejj! Såg dig igår i stationen och reagerade direkt på att du blivit skiiit smal!! Du har ju börjat träna ock undrar hur du gör för du har verkligen gått ner, sjukt fint kropp! Svara snälla i ett inlägg puss;)

2011-02-05 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0