Chiiina

Åt china buffe idag på lunchen med tjejerna från klassen, så gott! Hade också galet jobbigt rump/lår pass på gympan så min rumpa blööder bokstavligt talat nu. Och som salt på såret har vi våra mördar trappor vi måste gå upp för heela tiden. Pain säger jag bara!!
När vi slutade gick jag och färgade håret, lite mer blondt. Jag och min frisör som jag alltid har är typ bästisar, haha hon är skit skön. Efter köpte jag lite smått jag behövde.
Har ju bestämt mig att börja hård träna nu, så har börjat lite lätt med en powerwalk varje dag i en timme! Har gått varje dag hela veckan, så stolt!

Nu ska vi dricka champange för mamma ska fira något, haha!


Köpte denna som luktar gudomligt. Silkesdroppar och värmeskydd, skit grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0