Spåååårad valborg!

Har precis pluggat matte med Nora eftersom vi har nationella i veckan och jag behöver som sagt lite extra hjälp, hehe. Är så sliten så det inte fiiiiiinns, galen kväll igår säger jag bara. Riktigt jävla lyckat! Käkade god middag med tjejerna, var med underbara människor som jag hade hur kul som helst med. Spårade ur riktigt på ett bra sätt, inga bråkade alla var sams och hade kul. Alla var på topp humör, sociala och taggade. Blev riktigt bra när dem äldra också kom :) Senare på kvällen mötte jag & Sonja upp Elin, var med henne resten av kvällen och haha fyfan va roligt vi hade. Ska inte gå in på detaljer asso.. Vi kom hem helt döda vid fyra tiden.

Sonja sov hos mig, vi chillade hela morgonen skulle egentligen dra in till stan och fika/shoppa men jag var helt förstörd. Men nu mår jag lite bättre, ska klä på mig och dra ut på en lång promenad sen träffa några! Skriver ikväll


Hahaha, bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0