Så mycket känslor

Jag & mamma drog iväg med våran lilla pärla och körde runt, pratade och bara dunkade med musik så skönt. Körde förbi skolan för vi hade klass möte ang. ALLT som kommer hända nu innan vi går ut nian. Herregud va mycket, men kul ere! Ska hoppa in i duschen nu sen fixa lite innan jag ska sova.

Imorgon är det en enormt stor och viktig dag för mig och min familj, ska ha rättegång. Är sjukt nervös och har hur mycket olika tankar snurrandes i mitt huvud just nu. Vet att det kommer gå bra, men det är bara känslan. Har så underbart fina vänner som stöttar mig hela vägen vilket jag är evigt tacksam för! Älskar er! Nu kan vi inte göra något annat än att be och hoppas på det bästa, nu ska du verkligen få för det du faktiskt utsatt mig för. Insidan, hur dåligt jag faktiskt mått psykiskt.

Skriver imorgon, puss på alla söta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt? :o

2011-05-11 @ 07:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0