myser med mig själv

Kände för att skriva nu för har endå inget annat för mig. Hade två stora prov idag som avgör mina slutbetyg så har pluggat ihjäl mig de senaste dagarna, och har det allra sista till på måndag vilket är två stora inlämningar som också hänger på mina slut betyg vilket innebär press.. men jag är duktig! När jag slutade idag åkte jag till Kista med mamma, köpte student presenter vilket var hur svårt som helst. Och så fick jag en massa fint av henne!

Chillat hela kvällen, va ute och sprang vid åtta tiden sen har jag bara glott tv. Är inte på bästa humörer och det är så jobbigt, har så mycket att tänka på nu så vet inte vart jag ska ta vägen. Men imorgon ska jag försöka släppa allt och ha kul med tjejerna.. Hörs då, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0