lycka

Var hemma hela dagen igår och pluggade, haha inte likt mig på en lördag asså men har massa att göra och det är ju typ det sista vi har så varför inte få lite gratis tid på en helg..

Gick upp tidigt imorse för ville ligga ute och steka hela dagen, sen så körde jag med massa tyngder i solen så tränade armarna hårt vilket känns nu! Sen gjorde jag  ett grymt fotbad när jag endå satt ute. Hett vatten, citron, olja och massa annat bra i som gör fötterna sjukt mjuka. Sen oljade jag in hela kroppen också så fick galet mycket färg! Mamma fick ryck och ville dra och shoppa lite bikinisar på h&m eftersom dom fått så mycket fint + fick hem en massa annat fint, tack min ängel! Blev precis klar med non och nu ska jag fortsätta på min so uppsats. Avlider snart, chao 


Midsommar förra året..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0