Lördag och jag är på grymt humör!

Sitter och dunkar musik och dricker iskall cola, lovley!
Underbar dag igår, åkte på dagen in till Söder med mami och gjorde lite saker jag inte kan skriva här men kan säga att jag är världens lyckligaste! På kvällen blev det att folk kom till mig, helt oplanerat men hade så galet kul med alla killar & tjejer, sen senare på kvällen kom Amanda och sen mamma som var med oss :)

Alla slocknade vid typ 4 tiden på olika platser hos mig haha, och idag har vi bara städat. Ska hoppa in i duschen nu sen blir det att träffa tjocka släkten och fira moster, senare blir det fest/chill hos en tjejkompis! Puss


Haha.. Igår när vi väntade på pizza för typ hundra pers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0