Live in the present and make it beautiful.

Dagen har varit lång, men allt har gått så bra. Hade Nina som stöd hela tiden, min familj & alla mina underbara vänner. Gick in med mag knip, panik och en av livets mest obehalgligaste känsla. Nervösitet. När allt var klart gick vi alla tjejer till Sollentuna centrum och åt på TexMex.. Tack för det fina stödet, love you all!

Vi rörde oss sedan mot väsby, och gick och köpte en massa olika goda kalla drickor för alla mina små kronor jag hade kvar. Sen satte vi oss i väsbyskolan med skönt folk och bara njööt!


Lilla jag:)


Kommentarer
Postat av: <3 <3

vad hände när du säger att du ska till rätegång

2011-05-11 @ 21:18:35
Postat av: AMANDA

ang. en sak som hänt

2011-05-12 @ 07:44:57
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0