i wanna kiss you but if i do then i might miss you

Åkte till märsta med mina tjejer och kollade in skolan vi kanske ska välja, den var verkligen inte som jag hade tänkt, litet och inte alls mycket människor.  Men endå helt okej. Kakan går där så var med honom på lektion, sen åt vi alla på kc där dom alltid äter, det var galen mat asså! Efter drog vi tjejer och solade eftersom det är billigt mellan 9-14 :) Resten av dagen var vi hos Paulina och bara tog det lugnt. Jätte skönt, åkte hem med Shavnem och nu ska jag snart käka sen blir det utgång för min del. Vädret är underbart så ska verkligen inte sitta inne!


Min drog just nu


Kommentarer
Postat av: anna

ska ni börja i arlanda gymnasiet? :)

2011-05-06 @ 21:08:51
Postat av: AMANDA

Haha nej vad fick du det ifrån? :)

2011-05-06 @ 21:17:45
URL: http://mandustyle.blogg.se/
Postat av: anna

du sa ju att du kanske skulle välja en skola i märsta :)

2011-05-07 @ 15:10:31
Postat av: AMANDA

ja kanske därför vi var på besök, men nej jag ska inte :)

2011-05-07 @ 18:36:06
URL: http://mandustyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket solarium? :o

2011-05-09 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0