Frågor om miiig

1. Vad heter du? Amanda Sundström
2. Hur gammal är du? 16 snart
3. Vart bor du? stockholm/uppl.väsby
4. Hårfärg? BLOND!
5. Ögonfärg? grön/bruna
6. Hur lång är du? 168 cm
7. Kär? nooope
8. Singel eller upptagen? singel!
9. Hur många har du kysst? haha har ej räknat
10. När och vem kysste du senast? förra veckan
11. Har du hånglat med någon av samma kön? jaa
12. När hade du senast sex och med vem? länge sen, har ingen pojkvän :)
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? några månader
14. Dumpat någon? yaa
15. Blivit dumpad? aa
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? ttländska, långa, vältränade, lite badboys med stiiil och charm. Som är omtänksamma, mogna, ärliga, roliga och romantiska :) osv.... 
17. Vad har du för mobil? sonny ericsson W995
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? shoppa en massa, åka utomlands osv
19. Favoritland? spanien, Thailand och Cypern
20. Favoritfärg? skrikfärger, svart/vitt, blå, grå, millitärgrön osv
21. Film? massa
22. Bok? att älska som en porrstjärna
23. Killar eller tjejer? kommer bättre överens med killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? omtänksam och säger vad jag tycker, sen ögon och rumpa
25. Vad gillar du minst? grova humörssvägningar, blir för lätt sur och tar ut det på folk
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - min mami, min ängel♥
27. En person du älskar - älskar alla mina vänner!
28. En person du hatar - hatar inte, ogillar men har anledningar
29. Ut och festa eller myskväll? beror på humöret
30. Saknar du någon just nu? japp
31. Vad är det bästa som hänt dig? att jag insett vilka vänner jag har och ska vara med, vilka som är äkta ovh vilka man bara ska kastaaaaa
32. Beroende av något? kärlek, musik (chrisb) mat, träning, mobilen & vänner
33. Ditt livs största misstag? att jag träffade vissa personer, finns mycket
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Ellinor läääättt
35. Har du några tatueringar? nej men ska göra efter sommaren + piercingar
36. Piercingar? näsan
37. Vem är mest lik dig? ingen antagligen
38. Har du någon förebild? min mami
39. Vad ska du göra idag? vara hemma
40. Vad är det värsta du vet? folk som ljuger, bråkar, rasister & otrohet
41. Vad är det bästa du vet? lycka och livet!
42. Vad åt du senast? thaimat
43. Vad vill du ha just nu? klääääder!?
44. Vad köpte du senast? kläder
45. Vem är din favorit kändis? Chris Brown my babe!
46. Vilken är din favoritställning? hahaha men ööh
47. Tränar du? a jag tränar, bästa som finns
48. När går du och lägger dig? föör sent, vardgar typ tolv
49. Vad är klockan nu? 20.31
50. Är du nöjd med ditt liv? jaaaa det är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0