fml

Hade en underbar kväll igår och kom hem väldigt sent så var döööd imorse, vädret gjorde ju allt dubbelt så värre. Haha trodde mamma drev, helt sjukt. Snö i maj, det går inte alltså.. Låg fan i bikini för några dagar sen. Jajaa, slutade 17.40 idag riktig pain för mig som inte sovit ett piss, men det gick ok. Har precis käkat och nu ska jag bara ta det lugnt. Blev ingen träning för mig idag, är för det första för trött och har grov träningsvärk sen gårdagen körde så hårt. Imorgon ska jag träffa min advokat med Nina, känns jobbigt men samtidigt bra. Är bara så nervös inför allt och det skulle nog vem som helst vara. Aja men tjarrååå :)


Valborg, galen kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt när du säger att du ska advokat

2011-05-03 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0