Vad hände med vårkänslorna?

Vaknade upp med värsta nackspärren imorse så kunde ej röra på mig, låg som en handikappad idiot och skrek, fyfan va ont det gjorde! Så jag stannade hemma och tog det lugnt. Mamma masserade mig oxå med olja på våran massage bänk skit gullig, så nu känns det lite bättre..

Har precis gjort inpackning i håret och gjort peeling i ansiktet + fräsch vanlij mask. Och nu ska jag åka till min bebis :)

Och wtf? Varför börjar det snöa nu helt plötsligt, gick och njöt av vårkänslorna senast igår och nu börjar det snöa? Sverige asså, helt sjukt...


Kommentarer
Postat av: mickis

ooh kan du skicka alla dom här bilderna på oss? dom e fett fina :)

2011-03-11 @ 17:00:53
Postat av: AMANDA

a vi får fixa alla bilder någon dag t varandra!

2011-03-12 @ 13:17:45
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0