Träna träna träna!

Skön dag förutom att snön är tillbaka? Haha ett skämt.. Skolan rullade på, mycket prov som är snart. Matte prov om två veckor, engelska nationella om två veckor och so uppsats om ens egna tro som ska in snart. Jaja det klarar jag! Idrotts lektionen var as rolig haha sjuk klass, när jag slutade gick jag till gymmet och körde stenhård förbränning + rumpa!

Sitter och trycker i mig vindruvor&annanas så gott, har lovat mig själv att äta så mycket frukt nu istället för godis och annat skit. Mycket nyttigare och faktiskt lika gott, så har hela köket fullt med massa exotiska goda frukter mami köpt! Mums, nu är det snart sommar så gäller att kriga hårt med nyttigheten :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du sola?

2011-03-29 @ 19:43:47
Postat av: AMANDA

Jaa

2011-03-29 @ 20:01:36
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0