Tidsfördriv


Du heter: Amanda Sundström
Smeknamn: Mandu, manda eller mandy

Låt som när du är ledsen sörjer till: Oj finns så många. Rihanna - Love the way you lie (part 2)

Beroende av: Min familj & vänner skulle jag aldrig klara mig utan, sen mobil, musik, träning osv.
Vad tror folk om dig? Att jag är kaxig & elak har jag hört att folk tycker om mig
Stämmer det? Tycker jag inte om någon så är jag det, annars aldrig!
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, läppar, leende & rumpa. Och att jag är så omtänksam
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja klart jag kan om något roligt händer och jag e ensam
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ringer dig när jag vaknar, puss baby"
Var bor du? Stockholm/Upplandsväsby

Trivs du där? Nej
Hur svarar du i mobilen? aa eller hallå
Vem ringde du senast? Min bebis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Du bestämmer älskling" något sånt haha
Antal timmar sömn inatt: typ 10
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: Ont i hela kroppen, sur och irriterad
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta
Vad tycker du om fötter: Fyfan äckligaste som finns

Vad saknar du: Sommaren & ellinor

Hade du en bra kväll igår: Helt okej

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar typ tolv, helger oliga
Är du blyg? Inte blyg, utan mer osocial i början. Men det går över snabbt haha, själv ogillar jag blygt folk känns så obekvämt och jobbigt
Sysslar du med någon idrott: Nä, förutom att jag går på olika danspass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Asså båda ja & nej..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle såklart ha vilt sex med en tjej, och försöka lista ut hur dem egentligen tänker och ser på oss tjejer.
Är du nöjd med ditt liv: Jaaa

Är du bortskämd: Ja det kan man säga att jag är

Vad gör du i morgon: Ingen aning

Vad är det värsta du vet? Att vara ensam och bråka med någon som står en nära

En speciell dag du minns:

Du samlar på: Underkläder & parfym typ
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ellinor
När grät du senast: Nyss för jag gjorde illa mig hehe...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle åka mycket utomlands med tjejerna, shoppa så mycket som möjligt och bara leva livet
Vill du gifta dig: För mig är det inte värsta viktiga saken men varför inte

Vill du ha barn: Ah

Är du musikalisk? Jaoo

Vad dricker du helst när du är törstig: Men vaatteennn
Bor dina föräldrar tillsammans: a d gör dom
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön: Jaa
Hur tycker du en kille ska kyssas: Inte använda tänderna eller bita, inte blöta ner hela mig eller äta upp hela min mun, ta det lugnt och försiktigt med perfekta blöta kyssar
Vad ska du göra i sommar: åå va mycket jag ska göra asså!
Välj några du litar mest på:
Har svårt att lita på folk, men ellinor, felicia, sofia, sandra och mamma
Vad är det vidrigaste en kille kan göra mot en tjej:
Ljuga och vara otrogen, fyfan!
Vad ska du göra nu:
Göra en äggmacka tror jag hehe

Kommentarer
Postat av: Emrenikita

Very impressed!

2011-06-03 @ 07:55:40
URL: http://emrenikita.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0