Min lilla babe!







Hahah mitt lilla hjärta har varit så söt idag.. Han är som en hund, så personlig så det inte finns speciellt mot mig. Imorse kom han och väckte mig genom att lägga sig i mitt ansikte och slicka mig i håret bara för att jag ska ge honom mat, sen när jag ska gå till skolan lägger han sig på mina skor som om han inte vill att jag ska kunna ta på mig dem och gå.. Haha misse, sen när jag satt och pluggade kommer han och skriker på mig för ingen annan var hemma så han kände sig ensam. Så hoppar han först upp och sätter sig på min bok så jag inte kan läsa, sen lägger han sig i min famn och sen tar jag upp honom så somnar han i mina händer haha. Han är så goo hihi :) och ni får ursäkta de äckliga blderna på mig!!!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0