Instead of thinking of what your missing, try thinking about what you have that everyone eles is missing.

Heeelooo! Idag har vi frilufsdag och gör massa olika aktiviteter, men jag kände mig för trött för det. Gick upp tidigt endå och åkte till um, sen köpte jag en chailatte och gick och shoppade för mig själv i centrum haha..

Har sovit en stund för var så trött, ska göra lunch nu sen vänta tills mamma kommer så ska vi gymma!


Har lovat mig själv att börja använda mina tusen converse jag har men aldrig använt, det är så snyggt nu till skinnjacka när våran börjar komma! (har andra färger än på bilden)


Kommentarer
Postat av: SUPERBILLIGT!!

HEJSAN! Välkommen in och kika på min säljmarknad där jag säljer snygga kläder, accessoarer, elektronik och andra behövliga saker för en billig peng! Lägg gärna till mig på bloglovin för att se nyheterna före alla andra också! :)

2011-03-17 @ 18:04:18
URL: http://svartmarknad.blogg.se/
Postat av: anna

vart hittade du bilden på din header?

2011-03-17 @ 19:20:19
Postat av: AMANDA

haha vad spelar det för roll? iiiiiinget jag tänkte på

2011-03-17 @ 20:38:02
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0