If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Sho alla 
Vaknade precis för somnade på soffan efter jag kom hem, är så äckligt trött alltså heeelt sjukt.. Hur fan ska detta gå? Men jajaa, första skoldagen idag. Var som vanligt, härligt att träffa mina tjejor igen! Efter drog jag med min Sandris & mami till gymmet och körde hårt, gick skit bra som vanligt och hon var så duktig nu första gången efter ett tag =)

Ska hoppa in i duschen nu sen parkera mig i min säng framför en massa bra program som kommer ikv!

                                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå för linje nästa år? :)

2011-03-08 @ 22:05:21
Postat av: AMANDA

Barn/fritid inriktning psykolog :)

2011-03-09 @ 19:25:43
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0