Dagens!

Dagens humör: Väldigt stressad och irriterad, men nu är jag på bra humör!
Dagens mående: Tänker jag på allt i skolan blir jag på dåligt humör, annars ser jag bara framåt och är glad!
Dagens borde: Duscha och äta som jag inte hunnit göra än hehe..
Dagens frisyr: Uppsats =)
Dagens smink: Puder, Mascara och ögonbrynspenna
Dagens klädsel: Tights, söt tröja & en långkofta + skinjacka/stor halsduk
Dagens planer: Inget speciellt förutom att kolla på tv sen sova
Dagens materiella vill ha: Hmm.. Pojkvän & Beyonces parfym (!!!)
Dagens fundering: På min träning hela tiden
Dagens beroende: Redbull som hållt mig vaken hela dagen
Dagens tråkigaste: Vädret? Fyfan!
Dagens längtan: Till sommaren och helgen!
Dagens superlängtan: Mina resor i sommar och massa annat underbart som händer snart
Tidning: Ingen speciell jag läser faktiskt
Dagens låt: Lose control/Let me down - Keri hilson kääärlek!
Lägg ut en bild på någon lyser upp dina dagar:


haha guuuulll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0