be so happy that when others look at you they become happy too.

Sho Bestämde med min Katja att vi skulle ha en liten mys hemma kväll med film & godsaker, så åkte till henne vid åtta och har varit hos henne till nu. Var helt slut efter gårdagen konstigt nog, trog tidigast av alla där haha men jaaja..

Mamma frågade om jag ville fixa en tatuering på ryggen ner mot höfterna för att dölja min ärr jag har, och det tackar man väl inte nej till? Men först måste jag vara helt huuundra på vad jag ska göra för lite svårt att ångra sig.


Ett taaaag sen, inte helt klar vakna hahaha..


Kommentarer
Postat av: emma

vad är de för ärr du har där? :/

kram :)

2011-03-03 @ 15:29:57
Postat av: AMANDA

Efter operationer jag har gjort :)

2011-03-03 @ 15:43:15
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0