20 småfrågor om mig..

Myskväll eller festkväll? - Nu på vinter är det mer åt myskväll hållet men festkväll oxå såklart
Singel eller upptagen? - Singel men vill samtidigt ha pojkvän
Kärlek eller sex? - Kärlek med sex
Bigbrother eller paradise hotell? - Paradise hotell
Mobil eller dator? - Mobil (har ju internet på den hehe)
Göteborg eller stockholm? - Men Stockholm såklart!
Sommar eller vinter? - Sommaaaarrr
Cola eller fanta? - Cola
Pizza eller Mcdonalds? - Donken, pizza är för mycket flott
Chips eller popcorn? - Chips
Killar eller tjejer? - Tjejerna går före allt, bitch befooore dicks!
Katt eller hund? - Katt
Stor eller liten? - Stor!?
Mamma eller pappa? - Min mami står mig närmast
Cider eller öl? - Cider
Bio eller film? - Bio med massa sällskap, film hemma sådär
Svenska eller utländska? - Utländska såklart
2pac eller Bob Marley? - 2pac
Paris Hilton eller Britney Spears? - Britney Spears!
Leva eller dö? - Men hahah leeeeva!

Nu ska jag sova! NATTIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0