110330.

Hej sötisar! Skolan idag, fick sluta mycket tidigare vilket var galet skönt så åkte direkt till gymmet. Körde förbränning, rumpa & biceps :)

Igår hände en massa tråkiga saker som jag tyvär inte kan ta upp här, så har inte mått så jätte bra. Men det ändrades helt idag, min mamma är världens underbaraste person. Allt hon gör för mig hela tiden, hon får mig att må så bra! Finns ingen så bra som henne♥ Ska sova lite nu sen träffa en kompis, puss!


Fick mitt läppsyl i veckan från tyras.se plus en liten aoutograf från henne haha! Måste bara säga att den är grym, kostar endast 49;- och ger grymma resultat efter bara en halvtimme!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa före och efter resultat

2011-03-30 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0