Summer Boo

Börjar skriva nu. Har gjort massa dessa dagar och inte kunnat skriva pga personliga skäl. Ni är så söta och läser fortfarande även fast jag skrev att jag inte skulle skriva på ett tag! Hehe...

Kom precis hem var på ett litet party med några, mysigt. Innan var jag och shoppade med mammi, och igår var vi också och stor shoppade massa sommar kläder vilket behövs! Har fått massa pengar av min underbara farmor så sticker iväg imorgon igen och köper lite mer. Åh älskar det!! Ska packa lite nu för imorgon åker vi upp till mormor & morfar där vi alltid firar midsommar. Hela släkten är där eftersom dem bor så stort, och så kommer alla vänner och alla samlas, äter gott och festar sönder! Så kul :) Hoppas på bra väder för då ska vi såklart bada! Hörs senare pusspuss♥


Sliten.....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

älskar verkligen din blogg!!! så sluta inte skriv!! :))<3

2011-06-23 @ 00:44:46
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0