snabbis

min senaste kyss var med en underbar person
jag kan inte äta
flygande jacob, euuuuw!
jag ljuger när jag säger att jag inte är kär
är det något jag är bra på så är det att vara gullig mot folk jag tycker om

jag tänder på
långa muskulösa killar med ett dirty beteende och fina läppar/leende!
mina tjejvänner är det finaste jag har

det sexigaste yrket är
 att jobba i en klädsel affär grr..
jag brukar skratta åt blåsta tjejer som tror sig vara bättre än någon annan :-)
jag har insett att
jag hatar att röka
jag brukar aldrig
 spela någon jag egentligen inte är 
ögongodis är
 något det finns mycket av att kolla på
i skrivande stund är
det nu så att jag ska göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0