JAG ÄR HEMMA!!

Åh är hemma nu, har njutit hela dagen av att vara här och packat upp, pratat med vännerna så har inte orkar skriva förs nu..

Har haft en underbar resa med mina bästa klass! Känns sjukt att det är våran sista tid tillsammans förutom veckorna kvar i skolan som bara består av reeeeeeprepreeep!
Har haft galna uppträdanden, varit på en galen show, träffat nya härliga människor, skrattat så vi gråtit, gjort en massa bus, flippat sönder på folk, skämt ut oss, shoppat, raggat på killar, varit på nordens största tivolo och gågata, hängt uppe i luften så vi nästan dog, varit på lyxhotell och haft så grymt kul. Kommit närmare alla så mycket och har verkligen njutit..
Såklart har det hänt tråkiga saker men det gör det alltid, vädret har varit som utomlands så har fått mycket färg och har säkert gått ner massa kilon eftersom vi gått så otroligt mycket överallt. Haha!

Ska äntligen duscha nu i min dusch och fräscha upp mig efter resne, känner mig så äcklig.. Hörs imorgon och bilder kommer :))




soft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0