20 frågor om mig

1. Vad gör du just nu - sitter i hallen och packar
2. Vad önskar du dig i 18års present - en feeeet audi/bmw
3. Hur många gånger har du spytt - haha inte räknat
4. Har du snusat - euw har provat i typ en sek
5. Vad skulle du ha mest nytta av, en korv eller en dildo - haha vilken fråga 
6. Pinsamaste du gjort under sex - ingenting
7. Har du någon udda ovana - sitter och klämmer på mina bröst när ingen ser? haha cp
8. Tycker du om sushi - JAAA
9. Vart skulle du vilja bo - Utomlands eller inne i sthlm
10. Vilka hårfärger har du haft - ehm, svart, mörktbrunt, ljusbrunt, slingat, rött, orange, skrik orange, vitt, mörk blondt och blondt
11. Ord du använder ofta - helveteee, fitta, äckel, driver du, hållkäften, assååååh, herregud, idiot, cp osv typ.. hah
12. Biter du på naglarna - nopeee :D
13. Vad vill du jobba med - stylist, sånt som handlar om utseende. fixa manikyr osv. sen ungdommar, bartender osv
14. Vad vill du ha mest just nu - ****osv, ny kamera, meer kläder, en resa bokad, en fit kropp hehe finns mycket jag vill ha  just nu
15. Skönaste personen du vet - svårt o välja. Ellinor trooor jag!
16. Ser du dig själv som en svensson - nej, bara min mamma som är svensk och umgås mycket med utländska som jag trivs med
17. Brukar du be till gud - ja hihi 
18. Något du inte gillar - när folk leker viktiga och tror dem är något, bättre än någon annan. små bitchar som inte har något liv :)
19. Bråkar du ofta - nejnej inte längre, håller mig borta från bråk
20. Senaste låten du lyssnade på - Mohombi - Do me right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0