Reber Sharif


Vill göra ett inlägg till dig, bara till dig min ängel. kan fortfarande inte förstå att du är borta..
Minns allt som om det vore igår, hur vi började skriva genom att du tog kontakt med mig på playahead för ca tre år sedan. Vi har delat på allt tillsammans, du var en underbar person som jag nog aldrig litat på så mycket. Öppnade mig för dig som om du vore min bästavän, men det var mer än så. Jag gillade dig, och du mig. Sitter och kollar igenom våra två år gamla konversationer som jag sparat, bilder du gjort på oss två. Jag förstår inte! Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag göra. Du av alla? Varför? Världen är så orättvis och så kommer det alltid att vara. Du hjälpte mig alltid med allting i skolan, du hjälpte mig att göra mina läxor. Att klara mig, du ville alltid mitt bästa. Du brydde dig verkligen om mig som ingen någonsin gjort förut. Varje kväll innan vi båda skulle sova låg vi och pratade i telefon och bara pratade om exakt allt och inget, och direkt när jag vaknade dagen efter fick jag alltid ett sms av dig "godmorgon bebis, sovit gott?". Och så fort du slutade skolan ringde du mig. Minns så väl. Och så fort du var klar på gymmet och på väg hem ringde du mig.. Hela tiden. Ingen visste om oss förutom några av mina tjejerkompisar och några av dina vänner som jag träffade. Alltid när jag skulle på fest ville du veta vart och hur jag skulle komma hem, du var rädd om mig. Du brydde dig verkligen vilket tog lång tid för mig att faktiskt förstå. Och nu på senaste tiden har vi haft sämsta kontakten pga av alla våra skit äckel bråk, fan fan.. Jag bråkade med dig det sista jag gjorde, sista gången jag såg dig bråkade vi. Jag skrek på dig, jag var så irriterad. Vi båda ville så gärna men det funkade aldrig, hur mycket vi än försökte och ville. Allt gick upp&ner i nästan tre långa år, släppte aldrig dig. Var beroende av dig, men det funkade endå inte. Så tillslut gick vi båda åt skilda vägar och idag skulle jag göra allt för att bara få träffa dig igen en sista gång och säga hur mycket du betyder för mig. Allt du gjort, allt reber... Det kommer jag alltid bära med mig i livet, du har lärt mig massor och gjort mig så stark. Jag vill bara säga det, tack för allt.. Jag vet att du ser det hära, du är med mig nu. Du ska vara stolt över mig för jag har klarat skolan som jag minns var det enda du ville, och jag har börjat träna som du så gärna ville hjälpa mig med att komma igång med. Vill bara säga förlåt! Förlåt för allt dumt jag gjort, allt onödigt skit jag ställt till med. Jag älskar dig! Nu har du kommit till en mer rättvis plats, som är bättre än den här äckliga världen. Gud behövde tillbaka en av sina finaste änglar. Jag glömmer dig aldrig, 11 juli.. Du kommer föralltid ha en plats i mitt hjärta. Vila i frid min prins ♥


Minns du? Jag vet att du gör det. När vi alltid låg och lyssnade på den hära och sjöng med.
"Amanda, det är våran låt"

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-13 @ 16:43:32
Postat av: Anonym

hoh cini

2011-07-14 @ 01:55:49
Postat av: tara mardan

finns alltid för dig min ängel.

2011-07-16 @ 22:44:25
Postat av: abbe /malmö

känner nt killen men fick tårar när man såg videon på youtube vila i frid man

2011-08-23 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0