Mamma och dotter dag

Idag kom min älsklings mami hem från Göteborg där hon varit i en vecka, så skönt att hon äntligen är hemma. Känner mig typ handikappad utan henne här hemma, hehe..Fick massa fint av henne hon köpt där! :)
Jag solade på dagen sen åkte vi in till Söder för att göra lite privata saker sedan åkte vi vidare in till stan och shoppade en massa. Åt världens godaste sallad gjorde vi också! Mysig dag.

När jag kom hem för ett tag sen gick jag ut på en powerwalk i en timme, det enda jag gör är att tänka på dig.. och sedan gick jag till solexpress och solade ett tag. Fick jätte mycket färg! Är hemma nu, ska lägga mig framför tvn. Ciao

Dudududuuuu..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att höra att du är så glad :)

När ska man få träffa den där killen då :)

Nyyyfiken ju :) <3

2011-07-08 @ 22:58:01
URL: http://systrarnaagroth.blogg.se/
Postat av: amanda

Hihi jaa... Njae det vet man aldrig, kan berätta lite hur allt ligger till när vi träffas igen :)<3

2011-07-09 @ 13:45:14
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0