Liten lista om mig..

Namn: Amanda Sundström Smeknamn: Mandu men hatar det nu haha.. Annars mandis Ögonfärg: Har mörka, typ brun/grönaLängd: 168 cm Syskon: Alexander! Tycker du om att sjunga på toaletten?: Haha sjunger överallt! Födelsedag: 11 juli Stjärntecken: Kräfta Bor: Upplands Väsby Vad söker du i ett förhållande?: Ärlighet, trygghet, en som älskar en för den man är, en som får mig att skratta osv.. Civilstånd: Singel Favoritfilm: The Last song, heart breakhotel, Burlesque osv.  Favoritlåt: Oj har massa favorit låtar, en som jag gillar mycket är Best thing i never had med Beyonce m Favoritmat: Tacos och goda sallader Favoritnummer: har inget Färg: Rosa Planerar du att skaffa barn?: Tanken nu skrämmer mig lite, men självklart när jag blir äldre! Vad ska barnet/barnen heta? Tjejen har jag många favoritnamn till som tyra, tatyana, desiree, linnea, natascha osv. Finns så många fina! Killnamn vet jag inte. Vill du gifta dig ?: Ja Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: kanske runt 23-25 Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Mellan 30-35 Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Aldrig, kan man vara otrogen mot någon utan några problem ska man inte sätta sig in i ett förhållande! När fick du en puss senast? Får alltid pussar av mina tjejkompisar hihi, men av en kille var nog två veckor sen! När fick du en kram senast? Igår Har du tagit droger?: Nej Vad tänder du på? Faller för: Långa/muskulösa killar, fint leende och charm. Är rädd om en, blir lätt svartsjuk haha älskar det. Luktar gott, tar hand om en och bryr sig. Bra på att kyssas. Hatar mesar, det ska vara en kille som vet vad han vill och har bra koll. Älskar händer, så fina händer är ett plus! Och fina läppar hihi! Hur långt är du beredd att gå på första daten? Har aldrig sex med någon första gången, aldrig! Det ska man vänta länge med. Så kanske en kyss Hur skum är du? Haha är riktigt skum ibland Vilka 6 personer litar du på till 100%? Min familj, Sofia, Felicia och Amanda B.  Vad tycker du om själsfränder? Gulligt! Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: Nej verkligen inte När grät du sist?: Igår Har du någonsin badat naken?: Hehe ja Sover du med gose djur? Ne men gjorde Har du några piercings? Bara näsan, min i naveln stöttes ut Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 9033 Vart vill du åka på din smekmånad? Romantsikt ställe, finns en ställe i Dubai jag är helt kär i. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Längden, klädstilen, hans blick, leende och om han är fräsh av sig! Vilken är den värsta sjukdom du har haft? Vattkoppor Vad är du mest rädd för? Att bli fet Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Haha få lite panik och bah, hehe tjaaa? När känner du dig som vackrast? Ibland när jag vaknat, och när jag är nyfixad och jätte nöjd med min sminkning! Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger!!! Hate you Väldigt onödig info: Jag petade i näsan nyss, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0