Helt slut

Helgen har varit perfekt. I fredags drog vi tidigt till Västerås hela gänget i olika bilar, stugan vi skulle vara i var skit mysig. Alla lagade god mat tillsammans, tog två minuter ner till vattnet så blev en massa bad hela tiden tom nattbad på natten höhö. Kvällen blev så lyckad och hoppas verkligen vi gör om det igen!
På lördag morgon slitna som fan fick vi skjuts tillbaka till väsby, blev en snabbis hem och fixa sig sen vidare till Rålis med tjejerna för att fira baby som fyllde år. Blev riktigt lyckat, träffade massa nya människor där!
Kom hem vid två tiden. Idag är jag jävligt trött så får se vad som händer, ska baka nu sen tror jag att jag ska dra iväg o sola.

I Sollentuna innan vi träffade alla andra


Jag o min Hello kitty dricka haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0