En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig



- jag är väldigt väldigt kräsen när det gäller killar!
- jag är otroligt utseende fixerad så det nästan kan bli lite överdrivet.
- jag har alltid velat bli pskykolog, älskar att hjälpa andra människor med deras problem. Har väldigt lätt att läsa av folk, hur dem mår,tänker, om dem ljuger osv.
- jag älskar att vara generös mot någon jag tycker om.
- jag är beroende av läppsyl, har det med mig vart jag än går!
- rumpor är det finaste jag vet på tjejer, kollar alltid in dem som har snygga/utputade rumpor, haha!
- jag har grova humörssvängningar och blir till en häxa, blir sur hur lätt som helst.
- jag dras endast till äldre killar och har alltid gjort det.
- jag älskar att gå på långa promenader ensam och bara rensta tankarna..
- jag har mina kusiner, farbröder och min farfar i Italien som jag aldrig träffat. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste börja skriva oftare! älskar dig och din blogg, du är så snygg också :)

2011-07-06 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0