Tung lördag..

Vaknade för ett tag sen är så jävla trött..

Åkte hem till Katja igår och va där till runt åtta tiden, vi chillade oså. Sen hämtade en kompis upp oss så åkte vi till Felicia några tjejer och chill krökte ett tag. Sen tog vi bussen mot station, jag Elin och Katja fortsätta mot märsta på fest.

Jag skulle träffa * men neej så blev det inte, så tråkig som jag är åkte jag hem med några andra tjejkompisar, blev upp plockad av bror vid två tiden. Deckade direkt när jag kom hem :)

Nu ska jag fixa mig sen dra mig ner till centrum och färga håret, kommer bli så snyggt! Puss


Min ängel love yooou!


Kommentarer
Postat av: Jacklive

Excellent site.

2011-09-27 @ 13:35:18
URL: http://jacklive.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0