There is a million guys around but I don't see no one but you

Åh va jag är tröööött, helt sjukt vill bara sova och aldrig mer vakna.. Gymmade efter skolan för vi slutade vid två, gick bra körde hur hårt som helst så har pain i ben&rumpa! Ska köra varje dag sten hård träning för att få ett perfekt resultat till sommaren.

Ikväll blir det att plugga asset av mig till mitt första prov & imoron ska jag och brudarna fira bästa Nina som fyller år ska bli skit kul


Har äntligen bestämt mig vad jag ska göra med mitt gräsliga hår, har valt mellan att bli mörkhårig igen eller ljusare. Och passar mest i ljust så ska bli ännu mer blond =) Så i veckan/nästa vecka blir jag typ som på bilden!..


Kommentarer
Postat av: Erlendsilje

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-06-05 @ 11:59:24
URL: http://erlendsilje.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0