there are so many people out there who will tell you that you can't. what you've got to do is turn around and say "watch me".

Igår spenderade jag kvällen med en killkompis, sen köpte jag & mami massa gottigott och bara satt och snackade skit framför en film. Vid tolv tiden tog vi bilen ut och körde bara med höög musik haha hon är så underbar, åkte förbi sollentuna till några vänner som köpt en hundvalp åå jag dooooog! Fyfan va söt den va vi tänkte ta me den hem hehe..

Idag har jag varit hos kusinerna och fikat, imorn är det ny vecka vilket innebär ny fuckad håååård träning, kör alla dagar utom lördag/söndag så jävla skönt!


Bjuder på två galna låtar jag älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0