Someday you will anderstand me

Hej söton! Stannade hemma idag så jag kan bli bättre, har bara pluggat & käkat hela dagen haha. Gjorde värsta frukosten med äggröra/bacon, varma mackor i ugnen och yougurt med massa gott i.. Tycker det är så irriterande att dom stängt ner MTV för roade mig alltid med det på dagarna jag var hemma sjuk elr något.

Och har äntligen hittat mina thomas savo armband som jag letat efter sjukt länge! Men jajaa ska göra min musikläxa nu sen göra middag med pappa haha gud vad jag äter, men tränar ju endå så who cares =)


Haha så ful bild på mig från i sommras, fick världens saknad av sommaren.. Alla underbara dagar, sommarkvällarna, fyfan vill ha sommar nununuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0