Some people have to learn

Sitter och äter knäckebröd med aromat på, så jävla gott haha! Var hemma på morgonen sen senare åkte jag med mamma till centrum och fick med mig lite, hon hade en present till mig här hemma jag fick nyss så söt.. Min älsklings parfym jag dör för, love you!!!

Hade ingen skola idag utan börjar imorn, usch inte taggad alls. Ska duscha nu och smörja in mig med massa goda krämer så jag inte flagnar, sen kolla på världens bästa film:blode and bone SE DEN!

 
bild på mig&Mahna från förra terminen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla snälllaaaa kan du lägga in bilder på dina parfymer du använder, är nyfiken på hur du luktar

2011-01-10 @ 20:51:39
Postat av: Anonym

snälla snälllaaaa kan du lägga in bilder på dina parfymer du använder, är nyfiken på hur du luktar

2011-01-10 @ 20:51:42
Postat av: A M A N D A

hahaa men oj, ja självklart kan jag det

2011-01-10 @ 21:32:47
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0