Nu kör jag en liten Dagens

Dagens humör: Glad & irriterad över att jag missade träningen haha

Dagens mående: Mår väl helt okej, är väldigt stressad när jag tänker på alla mina prov (??!!) så det gör mig på dåligt humör, men annars är det fint förutom att jag vill ha sällskap just nu nu!

Dagens borde: Aa som sagt träna, och kanske läsa mina böcker jag ska läsa ut snart..

Dagens frisyr: Utsläppt med ett sött litet spänne vid luggen

Dagens smink: Bara mascara och ögonbrynspenna

Dagens klädsel: Jeans Tights och en söt liten topp plus stor halsduk

Dagens planer: Duscha & sedan hoppa i säng framför en film

Dagens materiella vill ha: Jeeeaaans fan, har för några

Dagens fundering: Hur jag ska göra för att klara mina mål jag har i skolan, & hitta kärleken

Dagens beroende: Tuggummi hela dan varje da

Dagens tråkigaste: Alla skit lektioner haha

Dagens längtan: Till sommaren hallå?!

Dagens superlängtan: Reeesa med mami/Ellinor i sommar, och att jag träffar så mycket mer nya och roliga vänner när jag byter skola

Dagens tidning: Ingen alls idag

Dagens låt: Jennifer Lopez - On the Floor ft. Pitbull käääärlek!!



Kommentarer
Postat av: lantz

du & jag i sommar babe, lätt!! älskar dig min sessa <3

2011-01-26 @ 16:05:14
URL: http://thelantz.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Jaaaa min älskade :D love yooou

2011-01-26 @ 18:31:30
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0