Lite om mig


PERSONLIGT
1. vad heter du? Amanda
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natascha ;)
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Adam haha.. Och Natascha men valde tyvärr ej de
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 1995
6. vart bor du? Uppl.Väsby
7. bott utomlands? Nope
8. flyttat antal gånger? Tre gånger
9. vart skulle du vilja bo? Inte i väsby iallafall
10. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte än


UTSEENDE
1. hur lång är du? 168 cm
2. hur mycket väger du? Länge sen jag vägde mig
3. hårfärg och frisyr? Brunt med blonda slingor, långt
4. mest nöjd med? Rumpa och ansiktet
5. minst nöjd med? Min öron och mina lår
6. skostorlek? 38-39
7. glasögon? Neeej
8. har du några piercingar/tatueringar? Näsan


FAVORITER
1. filmer? Föredrar läskiga & romantiskt
2. låtar? Fööör många
3. årstider? Vinter/Vår & Sommar
4. mat/dryck? Kött/Kykling/Fisk, cola &vatten
5. djur? Katt
6. färg? Korallfärger och svart
7. parfym? En massa olika, fräscha
9. ämne i skolan? Ingenting, men musik isf
10. sysselsättning? Umgås med vänner/familj & shopping


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Bomerang
2. vad använder du just nu för skor? Knästövlar - Vagabond
3. favoritfärg på kläder? Svart/Vitt & ljusa färger
4. favoritmaterial på kläder? Inte sånt som sticks iaf
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En one pice hehe
6. favoritaffärer? Gina Tricot tråkigt men sant, H&M/Salt/ & Jc
7. Jeans eller kjol? Jeans
8. favoritmärke? Är inte något märkesfreak direkt
9. vad har du för tröjstorlek? xs/s


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Stort annars får jag panik
2. vilken färg på tapeterna? Vit och rosa/brun fondväggar
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt
4. vad vill du ändra där inne? Nja inte så mycket är nöjd
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Jarå
b) video/dvd? Jepp
c) dator? Arå
d) stereo? Nee har högtalare till datan ist
e) telefon? Mobil ja
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En villa och massa träd
7. vad gör du oftast i ditt rum? Dator, musik & sova
8. favoritpryl i rummet? Min underbara säng tror jag nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0