Jag skrattar idag, kanske gråter sen jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen

Var precis nere i stationen och solade eftersom lite av min färg från Egypten har försvunnit, min mage är svart nu!

En tjejkompis hämtade upp mig vid tolv tiden så stack vi till Rudbecks öppethus, hade panik hela tiden för det var så mycket folk och hade jacka på mig. Snacka om att jag svettades & hade damp på människorna där, jag är inte intresserad av skolan iaf så blir nog nya väsby för min del =)

Ikväll blir det nog utgång, men en killkompis kommer iaf förbi senare. Kyss 

 


Snart skiljs vi ifrån varandra, fan va tomt det kommer va..


Kommentarer
Postat av: Sandra Blanck

Säg inte så kommer börja gråta :( Kommer sakna er <3

2011-01-23 @ 21:27:17
URL: http://tthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0