God gave you a voice to speak, but also a brain to think before you speak

Lagade precis skit goda pankakor jag tryckt i mig med sirap och vaniljglass haha mums, är helt slut idag efter gårdagen vet ej varför.. Men har blivit mer sjuk inte kul =( Så stannar inne idag och bara tar det lugnt, sysselsätter mig med alla bloggar. Å Kenzas tattoo är så sjukt fin, galet sugen på en liknade fast ett S för min mami..

Den som vill något, kommer till dig.
Den som bryr sig om dig, hör av sig till dig.
Den som saknar dig, tänker på dig.
Den som vill ditt bästa, rådgiver dig.
Den som brinner för dig, finns alltid för dig.
Den som älskar dig, lämnar dig aldrig..


Kommentarer
Postat av: elin

när kommer egypten bilderna ? :)

2011-01-17 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0