Äntligen hemma i Sverige!

Hej alla! Landade igår vid halv åtta på kvällen, resan gick bra förutom att planet var flera timmar försenat. Möttes av min underbara mamma som stor grät i min famn, har aldrig saknat någon så mycket som jag saknat henne! Åkte hem och umgicks med familjen när jag kom hem därför jag inte skrivit :)

Resan har varit bra, men är så glad över att vara hemma. Blev brun iaf vilket jag inte trodde eftersom det inte var så varmt på dagarna. Nu väntar en massa jobbiga saker här hemma, speciellt skolan imorn. Ser inte fram emot det, men längrat till att få träffa alla underbara vänner

Bilder kommer när jag laddat upp dem! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

träffade/höll du på med någon kille i egypten?:)

2011-01-11 @ 13:21:42
Postat av: A M A N D A

haha "höll på" rolig du är, träffade på en massa killar där som jag endast snackade med hade kul med

2011-01-11 @ 13:31:13
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0