2 0 1 1 - nytt år, nya möjligheter

Hejsan. Nyår igår då, började lyckat men senare mot kvällen hände det massa tråkiga saker. Kom till Gabriella vid sju tiden, åt god mat med tjejer och drack en massa. Dansade, spelade och hade så grymt kul så länge det varade..

Vid tolvslaget blev jag grovt misshandlad, så var en väldigt jobbig start på året för mig. Gick imellan ett bråk för att skydda min tjejkompis och fick alla slag själv. Inget jag visste skulle hända, kom som en chock för oss alla speciellt för min familj & släkt..Vill tacka alla mina underbara vänner som hjälpte mig, speciellt Oratil som fick mig därifrån! Idag har jag spenderat hela min dag och kväll på sjukhuset, har ett förstört ansikte och lite överallt på kroppen.

Mår bättre nu tack vare allt stöd från vännerna, helt underbara! Sitter nu hemma hos mickis och chillar, om fyra timmar sitter vi på planet mot Egypten :) Grymt kul, kommer bilder från nyår senare! Datorn följer med, men blir inte så mycket uppdatering tror jag! Puss



Kommentarer
Postat av: Zahraa

Ha det så Roligt i Egypten! Jag vill också dit!



ÄLSKAR DIN BLOGG! DEN ÄT JÄTTE FIN ;)

2011-01-03 @ 14:01:26
Postat av: http://ibadinho.bubbleroom.se/

jätte söt tjej , btw grym blogg keep up the good work :)



checka in min blogg om du vill för ja checkar in din!



puss!

2011-01-03 @ 20:15:49
Postat av: http://ibadinho.bubbleroom.se/

jätte söt tjej , btw grym blogg keep up the good work :)



checka in min blogg om du vill för ja checkar in din!



puss!

2011-01-03 @ 20:16:13
Postat av: A M A N D A

Tack ZAHRAA gulligt :)

2011-01-10 @ 12:22:01
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0