We change, we grow up, we fuck up, we love, we hurt, we’re teenagers, we’re still learning.

I fredags drog jag och massa tjejer till en lokal fest som inte alls blev lyckad som vi hade hoppats, men senare blev det rätt okej faktiskt. Kom hem vid två tiden, vi käkade ost&kex sen slaggade vi hehe.. Och i lördags mötte jag upp Fia så drog vi till kista och käkade/shoppade hela dagen, hade jätte mysigt och kul =) Hon sov över här så vi laddade ner massa filmer och bara tog det lugnt, vilket behövdes! Till frukost gjorde vi pannkakor och nu åkte hon precis, den jäveln ska till London imorgon..

Idag har jag inget planerat förutom ikväll då jag ska hem till * och mysa, ska iaf ner till centrum nu och köpa ett par snygga jeans! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0