Never give up something that makes you smile

Käkade precis donken som mami kom med efter hon slutat, perfekt bakis mat som alltid haha! Trots att jag sov halva dagen drog jag till gymmet och var där i två ½ timme, träffade på Dabin där som jag pratade lite med :)

Nu ikväll tror jag att jag ska vara tråkig och bara vara hemma, köpa massa godsaker och kolla på alla filmer jag laddat ner. Skönt! Och juste grattis till Tendai som fyller 19 idag, lovade att träffa han snart! Long time ago. Ciao


Bild från igår på mig & lilla tara, mer kommer!!


Kommentarer
Postat av: tara

hihihihi loveuuuuu

2011-02-19 @ 20:17:20
Postat av: Anonym

åå nej säg inte att du är tsm med han igeeeen:S han va inte snäll mot dig:(

2011-02-19 @ 22:11:17
Postat av: amanda

looove you too :)

2011-02-20 @ 10:33:57
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0