It's the little things that makes life big.

Ännu en dag i skolan. Allt känns så bra och är så glad att jag valde vng och inte något annat! Tycker skolan är så skön och människorna gör det ännu skönare, så känner att iallafall den här terminen kommer gå bra!

Hade första riktiga lektioner idag men gjorde inget vettigt, lärde känna våra lärare vi ska ha typ! Började på spanska1 med Nicole också.. Får se hur det går eftersom jag failade totalt i grunskolan haha.
När vi slutade åkte vi tjejer till centrum och fikade igen, jag köpte lite saker jag behövde som skor och ett block vilket jag vet inte kommer användas när vi får våra datorer. Men men!!
När jag kom hem somnade jag och sov i tre timmar.. Helt död :( Orkade inte åka till gymmet så sprang i en timme istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0