I'm baaaackk

Skit söta ni är som fortfarande har klickat er in på min blogg även fast jag var borta. Haha! Var gaaalet underbart cp kul i Alanya, träffat så underbar människor för livet och gjort så mycket kuul. Dör!! Skiter i om folk säger att Alanya är så "2009" jag har haft så kul så spikat dit igen nästa år :)
Var på Alanyas största disco där det blev en jävla massa drama hit o dit, men vi tjejer hade så kuuuul!

Om 5 dagar börjar jag ettan, känns helt sjukt. Ångest som fan, sommarlovet har sugiiiit här hemma i Sverige så jävla irriterande. Nu äre bara skolan och träningen som gäller här framåt!!! Och juste flagnar sööönder så har inte lite damppppp :) jävla kossa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0