Tidsfördriiv..

1. Fullständigt namn? Amanda Tabakovic Sundström
2. Ålder? 15
3. Bor exakt? Stockholm/Uppl.Väsby
4. Bor tillsammans med? Mamma&pappa..
5. Husdjur? Yesss
6. Färg på ditt hus & bor du stort? Grått & ja
7. När är du född? 11 juli 1995
8. Klass? 9M
9. Vilket år tar du studenten? år 2015 tror jag
10. Något jobb? Killkompis till mamma fixade ett till mig men tar aldrig mitt feta arsle dit
11. När ska du sova ikväll? När jag är trött  
12. Vad ska du göra i helgen? Vara med tjejerna förmodligen
13.
Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Klart jag har
15. Pussat någon idag? Ja :)
16. Vad har du ätit? Frukost,Lunch och frukt haha
17. Dagens klädsel? Jeans, Kofta och ett linne
18. Dagens smink? Lite puder & mascara
19. Dagens sötnos? Samma som alltid!
20. Dagens roligaste? Haha jag, Sofia & Fridas galna humor hahaha orkar inte va roligt vi har...
21. Har du många vänner? Sitter inte och räknar mina vänner, men jag har tillräckligt
22. Hur många har du kysst? Haha ooj det räknar jag inte heller
23. Vem myste du med senast? :*
24. Hur många personer har du varit kär i? Ingen på det sättet, är väldigt kräsen när det gäller sånt. Faller inte för vem som helst. Men det finns En speciell person jag verkligen tyckt om otroligt mycket. Och som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta
25.
Hur många har varit otrogna mot dig? Som sagt har aldrig haft ett seriöst förhållande så pass länge, men har varit på g med killar väldigt länge som samtidigt var med andra och d är alltså anledningen till varför det aldrig blev mer än så, haha :)
27. Har du pojk-/flickvän? Naaj
28. Vem pratade du med i telefon senast? Sandra
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Du är lika trevlig och glad som alltid <3 från Emir
30. Vad ska du göra nu? Packa min träningsväska och dra mot gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0