Söndag..

Igår åkte jag till Domenique vid åtta tiden, träffa söta Hanna på bussen dit som jag pratade lite med :D Var jätte kul att träffa alla tjejer, vi hade super kul.. Vid tolv tiden åkte jag & elin hem till mig med en kille och bara tog det lugnt hela kvällen tills min fulla mamma kom hem haha!

Imorse vaknar vi båda av att något otroligt äckligt.. Först känner elin av att något är i hennes hår, går på hennes ansikte så vaknar hon upp. Sen vaknar jag upp av att något går på mitt ansikte, ner från min hals och mot min kropp. JO en råtta??!!! Som mina jävla katter tagit in, fyfan va äckligt de var. Vi flyger upp ur sängen och skriker allt va vi kan, höll nästan på att svimma av panik. Fy helvette va äckligt det var! Hahah...



Innan jag drog ut igår. Alla bilderna lägger jag in ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vart kommer tröjan ifrån? :)

2011-04-03 @ 21:28:44
URL: http://miklaa.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Den är från bik bok :)

2011-04-03 @ 22:21:31
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0