sometimes, the people you can't live without, can live without you.

Dryg jävla dag, försov mig imorse så kom sent till skolan. Satt för det mesta ute mycket med tjejerna, snackade en massa, solade och tog det lugnt bara. Är så jävla otaggad på skolan nu så det inte finns. Vill ha lov igen.. När vi slutade plockade mami upp mig så åkte vi till gymmet o körde motion i 2 timmar.

Hände också en väldigt hemsk sak idag med en vän till mig, mitt ex sen långt tillbaka. Tycker sånthära är så obehagligt och skrämmande, att det finns sånna här människor vet vi alla, men att man kan göra så sjuka saker mot en person det finns inte asså! Förstår verkligen inte... Tänker så mycket på hans familj och ber till gud att allt går bra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0