Påsk!

Ligger ute på deras stora utsida och solar med allihopa, mår som bäst nu! Funtar på att dra upp på taket och lägga mig, färgen tar så jävla bra just nu asså :D Igår firade vi moster hela dagen/kvällen, jag och kusinen var överallt och tog massa fina kort som jag lägger ut när jag kommer hem!
Idag blir det att alla är här och vi ska göra massa roligt, säkert dra ner till ån och bada lite. Spela lite fotboll kanske, finns alltid något kul att göra.. Sen senare ikväll ska vi familjen träffa min bror och hans tjej familj :) Fika och vara där, ska bli jätte kul. Åker hem ikväll och lovar att det blir mycket bättre uppdatering då med massaaaa bilder!!! Puss på er och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0